Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

10 sad songs

Λοιπόν επειδή δεν ήξερα ποιο θα είναι το επόμενο μου θέμα για post, είπα να κάνω μια λίστα με 10 λυπητερά τραγούδια. Είναι 4 ξένα και 6 ελληνικά.

Αρχίζω με το κλασσικό «My Immortal» by Evanescence και τον κλασσικό τους στίχο

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

Συνεχίζω στο νούμερο 2 των ξένων με το «Burry me deep inside your heart» by HIM

«The blower’s daughter» by Damien Rice

Και κάτι λιγότερο μελαγχολικό «The One» by Shakira (ηταν πολύ αγαπημένο μου τραγούδι back then)

Τα ελληνικά τα αρχίζω με ένα πολύ αγαπημένο μου τραγούδι (όχι πως δεν είναι και όλα τα άλλα) το «Προσκυνητής» από Αλκίνοο Ιωαννίδη .. πανέμορφο τραγούδι..

Το νούμερο 2 από τα ελληνικά θα το βάλω στο «Που είναι η αγάπη» από τον πολυαγαπημένο Μιχάλη.

Στο νούμερο 3 θα βάλω το «Μαζί σου» της Πέγκυ Ζήνα

Νούμερο 4: Ελένη Τσαλιγοπούλου και «Χίλιες σιωπές»

Τη 5η θέση παίρνει το «Δυο μέρες μόνο» της Δήμητρας Γαλάνη

Και στην light 6η θέση μπαίνει το «Υπάρχει λόγος» της Έλενας Παπαρίζου.

Παρακαλώ μη σχολιάσετε τους τραγουδιστές, όσο τα τραγούδια τους! Γιατί εγώ το έχω αυτό, να ακούω τραγούδια και όχι τραγουδιστές, if that makes any sense. Γιατί για παράδειγμα Τσαλιγοπούλου αν εξαιρέσεις άλλα 2-3(?) τραγούδια της, δεν ακούω. Η Damian Rice.. Εκτός από αυτό δεν έχω ακούσει άλλο του τραγούδι.


Ps Όπως βλεπεται ακούω τα πάντα!! Απο.. HIM μέχρι Γαλάνη, οχι πείτε μου, το κάνει άλλος αυτο? :p


Ps2 Και είπα ότι κάπου πήρε το μάτι μου ένα τέτοιο post με τραγούδια. Και τυχαίνει να είναι με ίδιο θέμα.. I swear το θέμα δεν είναι copycat, απλώς θα πρέπει να έμεινε στο υποσυνείδητό μου και να έγινε έτσι! lol Αλήθεια.. :)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mr V(ksereis ti sinexeia:P) de theloume na sas exoume lipimenous!Gi afto de tha sxoliasw tipota!:P:P:P
ante...em nikame sto uno em vazoume downiarika tragoudia...tststs!
kalimera:)

Gray Hero είπε...

Φταίει που δεν ήσουν οnline χθες για να μου φτιάξεις το κέφι :p Όσο για το uno, well dear το ότι σε νίκησα δε σημαίνει τπτ. Μη σου πώ με έκανε και χειρότερα, αν σκεφτείς αυτό που λένε για τα χαρτιά.. :/ .. ναι. Καλή σου ημέρα και εσένα mr Wintour. To "mr. V" δε το σχολιάζω.. :P