Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

3 wishes game-thing

Ok so here it goes...

One for me: Εύχομαι.. να μπορέσω κάποια μέρα να κοιτάξω πίσω στο παρελθόν μου και να πω ότι είμαι καλύτερος απ' όσο ήμουν πριν. (ναι ναι, ξέρω, αλλά είναι αλήθεια :p)

For my friends: Εύχομαι να μείνουν πάντα ίδιοι.. τρελοί και ζαβοί, γιατί αν δεν ήταν έτσι μπορεί και να μην ήμασταν μαζί. Γεμάτοι ζωντάνια και χαρά... και φυσικά καλοσύνη! Ευχαριστώ.. :)

and last but not least for my foe(!): well you son of a b*tch, you ugly creature from hell..
σου εύχομαι.. κάαααθε μα κάαααθε φορα που θα λες κάτι κακό για εμένα.. χεχε.. here's the good part.. να βγάζεις και από δύο σπυράκια στα οπίσθια σου, ένα απο τη μια και ένα από την άλλη και να μη μπορείς να καθίσεις.. και να νομίζεις ότι είναι απο τη κακία σου, ενώ θα είναι από την wish -slash - curse μου, και να αλλάξεις.. you lil' cockroach :p

Και τώρα τα άτομα που θα καλέσω.. Καλοί μου Dreamer, Profylaktiko και BiBi my darling (εσείς κύριε, ο τελευταίος, αν τυχόν και δείτε την invitation), είστε προσκεκλημένοι μου. Αν και παίζει να έχετε ήδη προσκλήσεις, τι να κάνω που δεν έχω και άλλους?? Κώστα εσύ ξέρω ότι είσαι και από τον Mr. Wintour, αλλά αφού δεν την έκανες ακόμα σε προλαβαίνω. Και profylaktiko μπορεί και εσύ να είσαι από άλλον, αλλά αφού δεν έχεις κάνει ούτε εσύ ανάρτηση ακόμα.... (A) ^_^

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

exeis ginei pio kakiasmenos k apo mena!:P:P:P
ftou sou!:P:P:P
kai ksana ftou sou!:P:P:P
kai de lew ti magiki leksi pou ksekina apo V!:P:P:P
kalimera addicted:)

ProFyLaKtiKo είπε...

α! γμτ! με κάλεσαν! και έλεγα πως θα το αποφύγω αυτό το παιχνίδι...

πλάκα κάνω. θα σκεφτώ (για μένα και τους φίλους, για τον εχθρό το έχω) και θα γράψω.

καλημέρα και φιλιά πολλά!

Gray Hero είπε...

@ mr. wintour - ναι σιγά που έχω γίνει πιο κακιασμένος και απο σένα! (Α) Και θα σου 'λεγα τπτ για την "Β" λέξη.. :P

@ profylaktiko - ωραία! Ανυπομονώ να δω τις απαντήσεις σου :) Καλημέρα και πολλά φιλιά επίσης! :)

Ανώνυμος είπε...

Ειιι! Σόρρυ για την καθυστερημένη απάντηση!! Θα λάβω μέρος όμως! Μέσα στην εβδομάδα. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. :)

Κώστας είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Αλλά δεν ξέρω αν θα ανταποκριθώ, γιατί και μόνο που διάβασα τις δικές σας απαντήσεις μελαγχόλησα...