Παρασκευή 27 Ιουνίου 2008

Καταπίεση?...

Πως καταλαβαίνεις αν καταπιέζεις τον άλλον? Το καταλαβαίνεις, ή το κάνεις ασυναίσθητα? Και αν το κάνεις ασυναίσθητα, μετά το καταλαβαίνεις? Αν όμως καταπιέζεις τον άλλον με το δίκιο σου?

Αυτό μου είπε σήμερα ότι νιώθει μεγάλη καταπίεση -και- από εμένα, βέβαια κατάλαβα ότι εννοούσε μόνο εμένα.. Χμ.. και να φανταστείς το μόνο που ζητάω είναι να συναντηθούμε, τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο! Απλώς να βγούμε, όπως κάνουν όλα τα ζευγάρια, μιας και έχω και τόσο καιρό να τον δω! Τόσα πολλά ζητάω? Ίσως ναι, ίσως όχι.. Ξέρω ότι η κατάσταση με την οικογένειά του, είναι "κάπως", αλλά τι θα προτιμούσες, να τα έχεις καλά με τον φίλο-η σου, ή με την οικογένεια σου? Ξέρω θα έλεγες ότι θα προσπαθούσες να τα εξισορροπήσεις, αλλά στη περίπτωση μου, δεν γίνεται ούτε καν αυτό! Και δε χρειάζεται καν να μιλήσω για προτεραιότητες και λοιπά, γιατί εγώ είμαι στις τελευταίες του, ασχέτως αν λέει ότι είμαι ο πρώτος σε αυτές. Και ο τρελός λέει ότι δεν είναι τρελός, δεν είναι όμως? ;)

2 σχόλια:

Κώστας είπε...

Δύσκολες καταστάσεις, υποκειμενικές, όπου συνήθως ο καθένας κρίνει διαφορετικά ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο..

Gray Hero είπε...

Ίσως να κάνω λάθος και ίσως να δίνω πολλή βαρύτητα σε αυτό που υπάρχει και κατ' επέκταση σε αυτό που συμβαίνει. Και το θέμα είναι ότι είναι δύσκολο να καταλάβεις τι παίζεται, όταν δεν έχεις τον άλλον εκεί, ή καλύτερα εδώ..

Ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές σου και να ξεκουράστηκες! :)